.
.
  • .
    Stay
.
.

Kjøpsbetingelser og retur

Kjøpsbetingelser og retur

Opprettet 16.08.2016 – oppdatert 01.01.2016
All handel foretatt gjennom denne hjemmesiden foregår mellom deg som kunde og:

CVR nr. 38358103

HomeAlarm
Trangravsvej 8
1436 Köpenhamn

ANGRERETT:

DU HAR ALLTID 14 DAGERS ANGRERETT NÅR DU HANDLER PÅ WWW.HOMEALARM.NO ELLER VIA VÅRE FORHANDLERE. ANGRERETTEN STARTER FRA DEN DAGEN DU MOTTAR VAREN DIN.

VI I HOMEALARM SAMT VÅRE FORHANDLERE ER KUN INTERESSERT I 100% FORNØYDE KUNDER. DERFOR TILBYR VI KUNDENE VÅRE Å TESTE ALARMSYSTEMENE I EN PERIODE OPPTIL 14-DAGER. HVIS ALARMEN MOT ALL FORMODNING SKULLE VISE SEG Å IKKE LEVE OPP TIL FORVENTNINGENE DINE, KAN DU RETURNERE DEN OG FÅ TILBAKEBETALT HELE BELØPET.

ANGRERETTEN KAN KUN BRUKES HVIS VAREN RETURNERES I SAMME STAND SOM DEN BLE LEVERT OG I ORIGINALEMBALLASJE. VI ER ALLIKEVEL FLEKSIBLE MED DETTE ETTERSOM DET ALLTID VIL VÆRE EN VISS GRAD AV SLITASJE ETTER AT PRODUKTET HAR VÆRT MONTERT. SÅ LENGE SLITASJEN ER PÅFØRT SOM FØLGE AV NORMALT BRUK, RETURNERER VI HELE BELØPET.

ØNSKER DU Å BYTTE EN VARE I ET ANNET PRODUKT ELLER MODELL, MÅ DU BETALE UTGIFTENE FORBUNDET MED DETTE. DETTE INKLUDERER ALLTID FRAKTKOSTNADER VED RETUR AV DEN GAMLE VAREN SAMT FORSENDELSE AV DEN NYE VAREN.
NÅR ANGRERETTEN BRUKES, MÅ DU SELV BETALE PORTOEN FOR Å SENDE VAREN I RETUR:

DU BØR SKRIVE UT OG LEGGE VED ET RMA-SKJEMA FØR DU RETURNERER EN VARE. RMA-SKJEMAET FÅR DU VED Å KONTAKTE: SALG@HOMEALARM.NO.

VAREN KAN SENDES TIL:

HomeAlarm
Løkkevej 22
5500 Middelfart (DANMARK)

HVIS DU ØNSKER Å HEVE KJØPET, KAN DU OGSÅ NEKTE Å MOTTA VAREN PÅ POSTHUSET ELLER LEVERE VAREN PERSONLIG TIL OVENSTÅENDE ADRESSE (ETTER AVTALE PÅ FORHÅND)

NÅR DU ANGRER DITT KJØP, TILBAKEBETALES KJØPESUMMEN TILBAKE TIL DEG. DETTE SKJER VED EN OVERFØRSEL TIL BANKKONTOEN DIN ETTER AT VI HAR MOTTATT VAREN OG FÅTT KONTROLLERT AT VAREN OPPFYLLER KRAVENE I ANGRERETTEN. DET ER DERFOR VIKTIG AT VI FÅR VITE REGISTRERINGSNUMMERET OG KONTONUMMERET DITT.

MERK: VI TAR IKKE IMOT PAKKER SENDT PER POSTOPPKRAV.

KORTINNEHAVEREN HAR 14 DAGER PÅ SEG TIL Å FORMIDLE SITT ØNSKE OM Å ANGRE KJØPET OG DERETTER 14 DAGER TIL Å RETURNERE VAREN.

 

REKLAMASJONSRETT:

Når du handler på www.homealarm.no eller hos våre forhandlere, har du 36 måneders reklamasjonsrett. Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet eller få tilbake pengene eller avslag på prisen, alt etter den konkrete situasjonen. Dette avhenger selvfølgelig at reklamasjonsretten er berettiget og at mangelen ikke er oppstått som følge av feilaktig bruk av produktet eller annen skadelig atferd.

Varen må reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen. Hvis det reklameres innen to måneder etter at mangelen er oppdaget, vil reklamasjonen alltid være betimelig.

Bruk gjerne våre RMA-skjemaer. Det er ikke et krav, men det gjør vår saksbehandling mye enklere og minimerer behandlingstiden for reklamasjonen. Skjemaene kan du få ved å ta kontakt med: salg@homealarm.no.

Vi refunderer rimelige fraktkostnader som du måtte ha i forbindelse med returen av varen, så lenge reklamasjonen er betimelig. Du kan også motta et returfraktbrev til å dekke omkostningene ved retur hvis du skriver til oss på salg@homealarm.no

Når du ønsker å reklamere et produkt, skal det sendes til vår adresse:

HomeAlarm
Løkkevej 22
5500 Middelfart
Danmark

Når du returnerer varen, blir du bedt om å oppgi følgende:
• Navn og adresse
• Ordrenummer
• Beskrivelse av feilen

Merk: Vi tar ikke imot pakker sendt per postoppkrav eller lignende.
Husk alltid å sende varen tilbake i egnet emballasje. Husk også å få en kvittering for frakten slik at vi kan betale tilbake fraktkostnadene dine.

Hvis du har sendt oss en vare i forbindelse med bruk av din angre-/reklamasjonsrett, vil du alltid få tilsendt en e-post fra oss når vi har mottatt varen. I e-posten får du informasjon om den videre prosessen med behandlingen av din klage/reklamasjon.

Hvis du vil angre ditt kjøp, må du rette din henvendelse til (Jens Henne Hansen jhh@homealarm.no). Hvis vi ikke lykkes med å finne en løsning, kan du skrive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også ta i bruk EU-kommisjonens klageportal på nett, noe som i hovedsak vil være relevant hvis du er en forbruker med bostedsadresse utenfor Danmark. Du finner klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumer/odr/.

.